perjantai 9. elokuuta 2019

Oppisopimus




Missä olen ollut

Taustalla minulla on lähihoitajan koulutus. Olen tehnyt työtä n. 3 vuotta pitkäaikais sijaisena. 
Olen piirtänyt 14 vuotta ja videoita olen editoinut 9 - vuotiaasta.

Missä olen nyt

Opiskelen tällä hetkellä visualistiksi. Olen aloittanut opiskeluni maaliskuussa 2019. 
Nykyään harrastan piirtämistä, enimmäkseen digitaalisesti, teen/editoin videoita. Teen ja teetän myös taiteestani erilaisia tuotteita joita myyn nettikaupassani ja erilaisissa tapahtumissa. Harrastan myös jonkin verran virkkauksia, luen, pelaan ja käyn kuntosalilla. Ompelen ja teen itse myös cosplay asuja. Käyn paljon pop-kulttuuri-, japani- ja anime aiheisissa tapahtumissa.

Mitkä asiat kiinnostavat/eivät kiinnosta

Olen kiinnostunut taiteesta, piirtämisestä, animoinnista, elokuvista, nettikaupan ylläpidosta, yrittäjyydestä, graafisesta, valokuvauksesta, tuotekuvauksista, videokuvauksesta, editoimisesta, hahmosuunnittelusta, suunnittelusta, some markkinoinnista...
Minua eivät niinkään kiinnosta myymälässä työskentely, sisustaminen, somistaminen, stailaus...

Mihin haluan päästä 2 ja 10 vuoden päästä/ Unelmani

2 vuoden päästä olen saanut ensimmäisen sarjakuvani valmiiksi. Haluan myydä sitä omakustanteisena ja tehdä siihen perustuvan taidekirjan. Elämäntilanteeni olisi sama. Haluaisin töihin johonkin yritykseen ja tehdä taidetta, myyntijuttuja ja tilaustöitä sivutyönä.
10 vuoden päästä haluan elättää itseni taiteellani. Haluan olla yrittäjä joka tekee kuvituksia, tilaustöitä, omaa taidetta ja sarjakuvia

Mistä tiedän olevani perillä

Tiedän olevani perillä, tienaan elantoni sellaisella työllä mitä haluan tehdä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti