sunnuntai 17. marraskuuta 2019

Sykäys Mun Työhön

Sykäys mun työhön tapahtuma

Olin mukana järjestämässä  Sykäys mun työhön tapahtumaa. Tapahtuma on suunnattu nuorille ja sen yhteydessä järjestetään rekrytointimessut ja avoimet ovet. 
Tapatumassa on kolme polkua, joista osallistujat saavat valita:
  • Kansainvälisyys polku
  • Yrittäjyyspolku 
  • Kesätyörekry


Mitä tein

Minun tehtäväni, Sykäys mun työhön tapahtuman ryhmässä, oli ottaa yrityksiin. Kesätyörekrymessuille piti saada mukaan Salon alueen yrityksiä, jotka olisivat kiinnostuneita palkkaamaan nuoria kesätöihin. Tehtävään kuului yritysten etsiminen ja yhteydenotto puhelimitse ja sähköpostitse. Etsin yrityksiä netistä ja kyselin datanomipuolen sekä metallialan opettajilta. Tein myös sähköpostipohjan joka lähetettiin yrityksille.

Sain myös tehtäväkseni tehdä Sykäys mun työhön ennakkokutsun, joka lähetettäisiin kouluille. Otin mallia viimevuoden kutsusta, jotta yleisilmeestä ja värimaailmasta tulisi samanlaiset.
Kutsu alapuolella


Sykäys mun työhön 2019 ennakkokutsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti